Wir benötigen Ihre Einwilligung zur Verwendung der einzelnen Daten, damit Sie unter anderem Informationen zu Ihren Interessen einsehen können. Klicken Sie auf "OK", um Ihre Zustimmung zu erteilen.
IT service management - A practical guide
Name übersetzen
NORM herausgegeben am 28.11.2019
Bezeichnung normen: ISO/IEC 20000-HBK-ed.1.0
Ausgabedatum normen: 28.11.2019
SKU: NS-1096482
Zahl der Seiten: 84
Gewicht ca.: 283 g (0.62 Pfund)
Land: Internationale technische Norm
Kategorie: Technische Normen ISO
Service businesses exist to supply their customers with intangible benefits such as providing amenities, facilities, or advice. Perhaps to an even greater extent than physical goods, success in the service sector means understanding and meeting your customers’ expectations. But, in a fast-paced, digital world, these expecta-tions constantly change. ISO has created a practical guide on how to manage services in today’s dynamic service environment using ISO/IEC 20000-1:2018. Additionally, it also describes how to incorporate popular management methods (such as Agile, Lean or DevOps), service management frameworks and methodologies (ITIL®, COBIT®, CMMI-SVC®), and additional standards (ISO 9001, ISO/IEC 27001, ISO 31000) into the IT service management system.
Wollen Sie sich sicher sein, dass Sie nur die gültigen technischen Normen verwenden?
Wir bieten Ihnen eine Lösung, die Ihnen eine Monatsübersicht über die Aktualität der von Ihnen angewandten Normen sicher stellt.
Brauchen Sie mehr Informationen? Sehen Sie sich diese Seite an.
Letzte Aktualisierung: 2025-12-18 (Zahl der Positionen: 2 252 678)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.