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ISO (International Organization for Standardization – Internationale Organisation für Standardisierung) ist der weltgrößte Schöpfer der fakultativen internationalen Normen. Die internationalen Normen definieren die aktuellen Spezifikationen der Produkte, Dienstleistungen und bewährten Methoden, womit sie zur Effektivitätserhöhung der Industrie beitragen. Weil sie auf Grundlage des internationalen Übereinkommens gebildet werden, helfen sie bei Überwindung der Probleme in internationalen Geschäften.
Geometrical product specifications (GPS) — Standard reference temperature for the specification of geometrical and dimensional properties
(Spécification géométrique des produits (GPS) — Température normale de référence pour la spécification des propriétés géométriques et dimensionnelles)
Die Norm herausgegeben am 14.6.2022
Ausgewählte Ausführung:Information technology - Framework and taxonomy of International Standardized Profiles - Part 1: General principles and documentation framework
Die Norm herausgegeben am 29.10.1998
Ausgewählte Ausführung:Information technology - Framework and taxonomy of International Standardized Profiles - Part 2: Principles and Taxonomy for OSI Profiles
Die Norm herausgegeben am 29.10.1998
Ausgewählte Ausführung:Information technology - Framework and taxonomy of International Standardized Profiles - Part 3: Principles and Taxonomy for Open System Environment Profiles
Die Norm herausgegeben am 29.10.1998
Ausgewählte Ausführung:
Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for codes of conduct for organizations
(Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives aux codes de conduite des organismes)
Die Norm herausgegeben am 16.7.2018
Ausgewählte Ausführung:
Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for complaints handling in organizations
(Management de la qualité — Satisfaction des clients — Lignes directrices pour le traitement des réclamations dans les organismes)
Die Norm herausgegeben am 16.7.2018
Ausgewählte Ausführung:
Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for dispute resolution external to organizations
(Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives a la résolution externe de conflits aux organismes)
Die Norm herausgegeben am 16.7.2018
Ausgewählte Ausführung:
Quality management — Customer satisfaction — Guidelines for monitoring and measuring
(Management de la qualité — Satisfaction du client — Lignes directrices relatives a la surveillance et au mesurage)
Die Norm herausgegeben am 16.7.2018
Ausgewählte Ausführung:
Quality management — Guidelines for quality plans
(Management de la qualité — Lignes directrices pour les plans qualité)
Die Norm herausgegeben am 20.6.2018
Ausgewählte Ausführung:
Quality management — Guidelines for quality management in projects
(Management de la qualité — Lignes directrices pour le management de la qualité dans les projets)
Die Norm herausgegeben am 29.11.2017
Ausgewählte Ausführung:Letzte Aktualisierung: 2024-10-14 (Zahl der Positionen: 2 350 903)
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