Wir benötigen Ihre Einwilligung zur Verwendung der einzelnen Daten, damit Sie unter anderem Informationen zu Ihren Interessen einsehen können. Klicken Sie auf "OK", um Ihre Zustimmung zu erteilen.
UIC – Internationale Eisenbahnunion (französisch "Union Internationale des Chemins de fer", englisch "International Union of Railways") ist eine globale Gesellschaft zur Koordination der Entwicklung und Funktionieren des Eisenbahntransports in allen Mitgliedsstaaten. Sie löst auch die Problematik der Gestaltung neuer und Erhaltung der bestehenden internationalen Zugverbindungen, Unifizierung der Eisenbahntechnik, sie überwacht die Einhaltung der Sicherheitskriterien wie z. B. Sicherungsanlagen oder automatische Bremsen. Sie repräsentiert die Mitgliedsgesellschaften auf internationalem Niveau.
Revision of the buffing test conditions in Report B 12/RP 17 (Section 3.1) Volume 1 Analysis of the questionnaire sent to the railways and private wagon owners concerning the fitting of wagons with buffers and the handling of wagons during marshalling op
Ausgewählte Ausführung:Revision of the buffing test conditions in Report B 12/RP 17 (Section 3.1) Volume 2 Comparative tests with a view to selecting a reference buffer for the impactreceiving wagon Summary of results
Ausgewählte Ausführung:Revision of the buffing test conditions in Report B 12/RP 17 (Section 3.1) Volume 3 Confirmation tests for the purpose of revising the buffing test conditions
Ausgewählte Ausführung:Revision of the buffing test conditions in Report B 12/RP 17 (Section 3.1) Volume 4 Summary of the test results and proposals for amendments
Ausgewählte Ausführung:Ride behaviour of bogie wagons at 120 km/h and with a 22.5 t axleload Part 1: Results of running tests and additional tests
Ausgewählte Ausführung:Ride behaviour of bogie wagons at 120 km/h and with a 22.5 axleload Part 2: Characteristics of track layout and geometry of the test sections
Ausgewählte Ausführung:Dynamic behaviour of twoaxled wagons for a 22.5 t axleload and a wheelbase of less than 8 m, for speeds of 100 km/ and 120 km/h
Ausgewählte Ausführung:Propelling tests to establish the LCF that can be sustained by bogie wagons
Ausgewählte Ausführung:Static and dynamic tests carried out on the prototype of vans
Ausgewählte Ausführung:Pushing tests to determine the maximum permissible longitudinal compressive forces for bogie wagons.
Ausgewählte Ausführung:Letzte Aktualisierung: 2025-12-18 (Zahl der Positionen: 2 252 678)
© Copyright 2025 NORMSERVIS s.r.o.